Tuba_19 Hanımlar merhaba benim bir haftadır tansiyonum 13-8 çıkıyor ama vücudumda ödem yok baş agrım yok gebelik zehirlenmesi değildir demi bide tansiyonum sizce çok mu yüksek 28+1 haftalık hamileyim
Mavi34 Tuba_19 bir doktorla görüş bence normalde 13.8 birşey değil ama gebelikte yüksek satılıyor ve iyi görünmüyor. Sebebini araştırsın doktorun