Evveeettt azmin sonu zaferdir adlı hikayemi anlatmak istiyorum. Hikayemi biraz açıklamalı bi şekilde yazıyorum ki ssvd düşünenler soluksuz okusun diye. Ben öyle yapıyordum çünkü 🙋🏼♀🥰 her bir detayı bi cümlesi çok önemli. 👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼Biraz geç kalmış olabilirim hikaye için. Bebişim 15 günlük oldu 🥰
Adet yerini bulsun. İlk doğumdan bahsedeyim.fazla detaya girmicem. psikolojiniz bozulabilir 😅Şehir hastanede rutin olarak muayene ve kontrollerimi oluyordum. Hiç çatı muayenesi olmadan doktorum 21 şubat 2021 e Sezeryan a gün verdi. Bebek iri ben risk alamam. doğum esnasında omzu takılabilir dedi. Bende onayladım tabi cahil cesareti ve ilk doğum acemiliğiyle. 42. Haftamda Sezeryan ile doğum yaptım. Çok büyük tramvalar yaşadım.birdaha asla ama asla Sezeryan olmak istemiyordum. 2.çocuğu bile düşünmüyordum. Burda ssvd diye post açmıştım. Orda da düşünmediğimi belirtmiştim ama olursa ssvd yaparım demiştim. Gel görki ben o postu açarken hamileymişim. 🙋🏼♀🥳🥳🥳🥳Ondan bi buçuk ay sonra öğrendim gebeliğimi. Ve kucağımdaki bebek 10 aylık eyvah 😳 karnımdaki 2 aylık. Hemen başladım ssvd hikayeleri okumaya. İnternetten araştırmaya. Rutin kontrolleri yine şehir hastanesinde oldum 30. Haftaya kadar. Ama hiçbir doktor yanaşmadı. Belirli Özel hastanelerde yapan vardı ama fiyatlar beni aşıyordu. önceden Sezeryan oluşumuz neden fiyat farkı yaratıyor hâla anlamış değilim 🤷🏼♀🙄 neyse ben doktorumu buldum. 30. Hafta 33. Hafta 35 38 derken kontollerimi oldum. Sezeryan kesi yerini sürekli kontrol ediyorduk. Bebekte bende gayet sağlıklıydık. İnat etmiyordum normal doğum için. Sadece çok istedim. Neden olmasın yani. Fıtratımızda doğum yapabilme kapasiteye sahipken neden kendimi riske atıp hiç bir sağlık problemi yokken ameliyat olayım ki. Ha ama onay verdim doktora yanlış giden bir durum olursa Sezeryan a alın sormayın bile. Ama herşey normal ilerliyorsa lütfen bana izin verin dedim. Allah razı olsun onlardan müsade ettiler. Doğumdan bi kaç gün önce nişan gördüm. Sonrasında sancılarım başladı. Gündüz duran gece azan yalancı sancılar. Vücut tepki veriyordu yavruma yaklaşıyordum yavaş yavaş. 21 temmuzda bayramın 2. Günü başladı iki gün sürdü böyle. 23 ün gecesi 24 temmuz un sabahına kadar düzenli düzensiz sancılar oldu. Hastane gittik yatış yapıldı. Açılma 1 cm sancı da kesildi heyecandan 😳 plates topunda hareket yaptım. Sancı gelince zıpladım. Mersindeyim ama Trabzonssvd bilinçli gebeler whatsap grubunda ekliydim. Allah onlardan bin kat razı olsun. Her yerden dua istediler. Gerek whatsap gerek instagramdan. Whatsaptaki bi arkadaş meryem ana otunu suya koydu diğerleri sureler dualar 🤩🥰🙏🏼 grup yöneticilerinden feyza online doulam 😊🧿görüntülü arayıp dualar öğretti pozisyonlar gösterdi. Ebe 3 cm ken suyumu patlattı. Sancılarım arttı. Açılmam yavaş yavaş arttı. Ama benim dayanacak gücüm kalmadı. Ssvd adayı olduğum için hiçbir müdahale yapılmadı. Ne epidural ne ağrı kesici birtek sıcak duş ve annemin masajları 🥺🥺🥺 akşama kadar sancıyı çektim. 6 buçuk gibi açılma 8 cm. Annem dedi yok sen dayanamıyorsun sen acı çekiyorsun ben perişan oldum. E dedim şimdi mi söylenir bu açılma olmuş 8 cm 😅 sonra ıkınma hissi geldi aldılar doğuma 10 dk içinde 4 kilo oğluşumu doğurdum. 💪🏼💪🏼💪🏼🥳🥳🥳🥰Kontrolsüz ıkınma sonucu yırtılma oldu. Oda normal. Çünkü bebeğin kafası yukarıdaydı. Saçına dokunuyorum diyince heyecan yaptım. Allah ne verdiyse ıkındım artık 😅😅😅 ohhh sonunda doğurdum 💪🏼 balık gibi kaydı oğlum. Kucağıma verdiler. Mekonyumlu doğdu. Çocuk doktoru da bizle beraberdi. Midesini falan yıkadılar hemen. O esnada doktor dikiş falan attı. Toplam hepsi yarım saat sürdü. sonra odaya geçtik. İçerde ayaktaydım ama çok ıkınmaktan uykusuzluktan nefesim kesildi sandalyeye oturttular 😅 ama ondan sonra hiç oturmadım evde bile yatmadım elhamdülillah. Bunun rahatlığını Sezeryan dan sonra görmedim ben. Allah isteyen herkese nasip etsin. Hele ssvd düşünen herkese keşkesiz doğum nasip etsin. Bana çok söylendi ❗❗❗
❌yapamazsın
❌Sen mi normal doğuracan sen daha belini doğrultamıyorsun
❌Sezeryandan sonra normal doğum mu olur
❌Riske atma kendini ( kim kendini riske atarki 🙄)
❌Bir kere kesilmişsin işte ne gerek var
❌Of üstten kesmişler zaten alttan da mı kestireceksin bla bla bla 🙄🙄🙄🙄
✅✅✅✅Bunları çok duydum. Ve hepsine kapak oldu bu doğumum 😅😅😅😅 sizinde etrafınızda böyle konuşan varsa derhal kulak tıkayıp uzaklaşın. Allah istedikten sonra herşey mümkün 🙋🏼♀🙋🏼♀🥰🥰🥰🥰