deletedmom6295 Elifkaya58 şeker yüklemesi sonucu tek olmaz açlık 1. saat ve 2. saat olur. Sizde neden tek?
Elifkaya58 Kötü bişey yok dimi herkesn yüksek bakıyorum bende mi anormallik var anlamadım doktor normal iyi dedi