Buketceylin pad ve poşet baby me aldım poşeti henuz kullanmadım cok nadir sağıyorum onu da süt kaplarım var ona koyuyorum poşeti işe baslayınca kullanırım sanırım sagacak kadar süt olursa 😁 pad i dısarı cıkarken kullanıyorum ama evde genelde kalkan kullanıyorum kıyafet değince uçları acıyor maalesef