Ogretmenim7 Annelerim uygun fiyat olup iyi memnun kaldığınız çamaşır deterjanı markası önerebilir misiniz bana?Ve birde yumuşatıcıya gerek var mı?
metehaninannesiii Ogretmenim7 yumusaticiya gerek yok ben duru granüllü beyaz toz sabun aldım evde de beyaz çamaşırlara kullnıyorum gayet memnunum mis gibi kokuyor
Alagzpnr Ogretmenim7 duru granül makinede tortu birakuyor bende kullaniyordum makine servisiyle konustum onermiyorlar makinede kullanmaya hem camasirda hrmde makinede tortu kaliyor
bahtnurr1 Ogretmenim7 duru granül hayra Hepsiburada da indirimdeydi geçen hala devam ediyor mu bilmiyorum
Nilya88 Ogretmenim7 dalin granül aldım hiç memnun değilim makinam deterjanı almıyor deterjan ıslanınca topaklanıyor kalıyor habire deterjan yeri temizliyorum çok kötü sıvı alcam
iremyasar Ogretmenim7 yumuşatıcı almadım duru granül aldım ama daha kullanmadım bakalım nasıl çıkacak inşallah güzeldir
Sysesra Ogretmenim7 dalan roxy sabun tozu var ben onu aldım yumuşacık yapiyor çamaşırı hemde çok hafif hoş bı kokusu var