Mert_Miray benimle eşimin arasında da kan uyuşmazşığı var 2 düşüğüm oldu biri kimyasal 2. Gebeliğim de 6+5 ken kanamayla düştü ben 3 gün arayla 2 defa kan uyuşmazlığı iğnesi oldum 2. Gebeliğim de düşme yaşanırken sistemde gözükmemişti ondan 2. Defa oldum şuan tekrar hamile kaldım 4 haftalığım inşallah bi sorun olmaz genetik testimi bekliyorum