Eylul_gunesi ben neredeyse tim belirtilerini aldım diyebilirim bende çok çabuk belli etti bu yüzden gebeliğimi öğrendiğimde 3 haftalık falandı🤷♀️ Bana olan belirtiler ise sık idrara çıkma, kasık ağrıları, aşırı yemek yeme isteği,çoğu zaman geceleri yatırmayan mide ağrıları oluyordu…