Herkese merhaba. 11.haftama yeni girdim özellikle 2 3 haftadır halsizlikten kolumu kıpırdatacak halim yoktu birde bunun üstüne 4 gündür gribim ve onunda etkisiyle iyice halsizlestim banyo yapacak ayaga kalkacak halim yok resmen. Ilk yapılan kan testinde kansızlık vs çıkmamıstı hem hastalik hem gebelik birleşince bu hale geldim🤔 ne zaman biter bu gebelik halsizligi ☹