YaSeEeeee ya döndüğü zaman hissettiniz mi? Ben pazartesi günü gitmeyi düşünüyorum hastaneye ama bir yandan da biraz daha mu beklesem diyorum çünkü hala oturduğum zaman baskı karnımın altında hala ayaklar orda gibi hissediyorum fark edilebilen bir şey mi yani ultrasona girmeden de