Damlanehir bizde her doktora gidişimizde kesssin bişey oldu diye gittik, çünkü asla ve asla hamile gibi değilim.sadece kasık ve bel ağrım oldu şak diye kesildi sonra🤷🏻♀️ şu anda bile 5. aya girdim hala ne kilo alımı ne göbeğim çıktı, o kadar normalimki bin şahit lazım öyle kendi kendime ayh uyh diyorum bazen. 😅 hissetmeye başlayınca rahatlıyorsunuz. ama o zamanda 2-3 gün oynamıyor sonra bir gün hiç durmadan sürekli oynuyor. ilk hamilelikte insan kendini çok dinlermiş ondan galiba 😬😅