bahar3535 38+2 yiz, dün nişanım geldi, evde düzenli sancı bekliyoruz. bir sürü totem başlığı gördüm, o yüzden ben de bu başlığı açtım. Hadi bakalım inşallah 🙏🏻
depsizoo bahar3535 😂😂😂 benim nişan geleli 1 haftayı geçti 😁 sancıyla gittim hastaneye sancım kaçtı 😂 yani istediğinle git ne zaman doğum günüyse o zaman gelir 😁😁
Bebegimicin1 bahar3535 ah canim nisan gelince herzaman hemen baslamiyorki dogum keske baslasa bazen gun bazen hafta sonrasi oluyor misal ben 2 hafta sonra dogurdum suyumuda hastanede patlattilar