Seda_nrr papatya56 gaz yapıp rahatsız etmiyorsa sıkıntı olmaz.Ben hergün içmiyorum aklıma geldikçe canım istedikçe içiyorum
xayssx Guneyinannesi1 süt bende içemiyorm dr. İçemezsen sütlü dondurma yesen bile olur dedi. Süt ürünleri tüketsende olur yani
[silindi] Midem yandığında içiyorum. bazen iki bardak bazen gunluk bir litreye yakın🤭 öncesinde içemiyordum yoğurtla telafi ediyordum.yogurt çorbası ayran..
MercimekveAnnesi16 papatya56 ilk başlarda çok içerdim günde iki üç kere falan 20. Hafta itibari ile hiç istemiyorum canım istemiyor yani içmiyorum o yüzden