Kizlar az önce bir postta denk geldim ve merak ettim karınca yumurta yağı günah mı değil mi? Ben günah diye düşünüyodum yani öyle söylemler duydum hatta cennete bile giremiyormussun falan diyolardi. Karınca yuvası bile bozulmaz diye galiba tam. Bilmiyorum araştırdım günah da değil diyolar. Ama yasaklanmış da. Yani tam. Net anlayamadim. Tüyleri bitirmek istiyorum ama bitirelim derken de göz çıkarmayalım da. Bu konuda kesin bilgisi olan yardımcı olabilir mi?