Kuzular 2. Hamileliğim 7-1 deyız bi kusmam oldu ama hep mıdem ve karnım agrıyor uyanır uyanmaz bişey yıyorum ama az biraz hafifliyor
kıZım var bakmak zorundayım Allah rızası için çözüm bulan var mi
gecen hamileliğimde onyzd kullandım 2 saat idare etti
😣😣😣😖😫