İlk hamileliğim ve doğal olarak çok tecrübesiz, ne yapmam gerektiğini bilmiyor durumdayım 🤷♀️ Bu gece yalancı sancılarım vardı ama böyle tuvalete sıkışırsınız ya o sancı sizi uykudan uyandırır işte öyle sancılar resmen sabaha kadar 6 kere tuvalete kalktım diyebilirim sabah 5 gibi de yine sancıyla uyanıp gittiğimde peçeteyle kurulanmak isterken akıntıyla karışık bir damla kadar kan gördüm kurulandıktan sonra peçeteyi tekrar sürttüğümde hiç birşey yoktu. Aradan Bi kaç saat sonra tekrar gittiğimde idrardan sonra tekrar bir damla kan gördüm. Nişan olabilir diyip kendimi korkutmadım sancım felan da hiç olmadı 5′ten beri 🙄 Neyse 4 saat oldu ped taktım ne olur ne olmaz diye sürekli de kontrol ediyorum hiç birşey yok 🤷♀️ Velhasıl anlamadım nasıl birşey olduğunu hastaneye gitmeye de çekiniyorum eğer Bi kaç santim açılma olmuşsa beni yatırırlar orada mahvederler diye 🤭😅