Kızlar merhaba 3 yıl öncesinde Vertigo durum vardı.2 gün basım acayip dönüyor özellikle telefona bakarken.Hafif de mide bulantısı var geçen ay soğan kürünü uygulamıştır.En son adet tarihim 17 temmuz.Sizce bu kadar erken belirti olabilir mi ya da ne olabilir lütfen fikir verin