QOH cnm kimden duysam zaten annelerin bir kısmı bu durumdan şikayetçi. Mesela kendi adıma şöyle düşünüyorum benim ilk kızım çok emmedi sütüm gelmedi kolikti ayrıca bu kızımda da sütüm yok pek emiyor ama her zmn değil bazen memeyi itiyor çıldırıyor ee emmeyince yorulmuyor yorulmayinca uyumuyor bu sefer noluyo böcük böcük bakiyor çabuk da sıkılıyor herşeyden düz yatırıyorum 10 dk öyle duruyor yüzüstü yatırıyorum 5-10 dk da öyle duruyor zaten şuan laftan sözden anlamiyor ki laf atalım sussun dinlesin tek derdi emmek karnını doyurmak uyumak kaka yapmak bu kadar. Bu sefer noluyor birde bebekler uyumayı bilmiyorlar zaten mememi emip çok yorulmadigi için bu sefer başlıyor ağlamaya başta mikirti oluyor sonra çığlık çığlığa ağlıyor mecbur kucağa almak zorunda kalıyor insan. Bu sefer de bunu sürekli yapınca alışıyorlar. Bende biraz baba da sağolsun duran çocuğu bile sevmek için kucağına aldı 6 yıl sonra olunca 😁😁 olan bana oldu napalim yapacak bişi yok sling almak istiyorum takarım önüme o uyur ben ev supururum silerim napalim oturmaya başlayınca zaten karıştırmak için onlar durmayacak kucakta. Bebeğin ilk 6 ay 1 yılı zor.