Ozlem9292 taze transfer genelde az embriyo elde edilince yapıyorlar Rahim çok hasar görmediğinden dolayı.. Benim 13 embriyom vardı 2 ay bekledim dondurulmuş transfer edildi o 2 ay bana çok iyi gelmişti kullandığım iğneler vs yoruyor insanı,, ilk seferde tuttu hamdolsun 💕