narmin96 siz de bana kız demiştiniz ama dün 15 haftalık Dr. Gittik bebeğim yüz üstüydü bacakları filan kapalıydı zor la açtırdı erkek dedi ama inanamadım nedense ya herkes kız diyordu çnkü hala kız diyolar kordondur belki kızların da bazen şiş filan oluyor muş napsam bilemedim 😅