almilaumay12 Arkadaşlar hangisini tercih ettiniz veya edeceksiniz az bir süreç kaldı tek eksiğim o ve en önemli seylerden biri bana kalirsa fikrinize ihtiyacim var.
almilaumay12 Denizyildizii Az önce ona bakiyordum cok sıkıyor emziremiyorsun bile diye bir yorum gördüm diye tereddut ettim.
almilaumay12 Seda_nrr ilk dogumumdan yola cikarsam o kadar ugrasacak kadar sabirli olamiyor insan gogus agrisi kanama dogum kesisi agrisi cocugun sariligi derken ama yine de aklimda kalsin teşekkür ederim ♥️