Narincebiri 28 haftalık hamileyim ve artık geceleri kaşınmaktan uyuyamıyorum neden olur, rahatlatacak önerisi olanlar var mı, yaşayanlar ya da bilenler yardımcı olabilir mi anneler 😔😏
yeteravci Narincebiri bende öyleydim cildiyeye gittm uyuz olmusum 1 ay ugrastim bence gecikmeden bi cildiyeye gidin
Minikkalp34 Merhaba çok geçmiş olsun aynı problemi ben de yaşıyorum 20 .haftalık gebeyim dermatoğa gittim fenistil ve kalmason isimli merhemleri verdi Sanırım tedavi edici bir şey değil sadece o anlık yatıştırıcı özelliği merhemlerin baharatlı yeme dedi doktor hamilelikten oluyormuş b12 fazla oluncada olabilir dedi
Minikkalp34 Eğer ilaç kullanmak istemiyorsanız da alo vera bitkisine öneririm gerçekten oda rahatlatıyor
Narincebiri Minikkalp34 yağlar kremler denedim etkilemiyor ılık duşu denedim kısa süre etkili oldu bir de bunu deneyeyim çok teşekkür ederim
Narincebiri yeteravci uyuzda yara tarzı belirtiler olmuyor mu bir kızarıklık ya da yara oluşmuyor sadece kaşınıyor
yeteravci Narincebiri hayr bende yara kizariklik hiç birisi yoktu sadece kaşinti vardi ama cok kötü bi kaşinti