kelebeklerdeniz23 Pompa parçalarını kaynattınız mı ilk kullanımdan önce? Kullanım kılavuzunda sütle temas eden bölümleri kaynatın diyor. Nasıl yaptınız? Benimki lansinoh marka bu arada
Kodalailesi kelebeklerdeniz23 ben ilk doğumumda kullandım benimki de lansinohtu evet ben sıcak suda kaynatmıştım biberonu ve pompa kısmını.
Kubra3525 kelebeklerdeniz23 borusu hariç hepsini kaynattım hâlâ da gün aşırı kaynatıyorum kalıntılar kalıyor çünkü
Eski9 kelebeklerdeniz23 Lansinoh elektrikli pompam var arada hala kaynatiyorum biberonu ucunu aparatları sadece hortumu ellemeyin ilk kullanimdan ince kaynatın yada kaynamis suda 5 dk bekletin
Redpepper İçinde yazıyor hangilerinin kaynatılmayacağı, ben o hortumu kaynatmadım hatırladığım o var kaynatılmamalı diyor, biberonu ve diğer parçaları kaynatmıştım galiba.
sedaa_aa kelebeklerdeniz23 evet kaynattım hortumu asla sıcak suya değirmeyin onun dışındaki kısımları kaynattım ama uzun süre bekletmeyin plastikleri zarar görebiliyor çekişi düşebilir kaynamış suda çok az bekletin
Tugbamete kelebeklerdeniz23 benimkide lansinoh borusu hariç tüm parçalarını kaynattım ben bir sıkıntı olmadı