Melikem-91 Arkadaşlar ben 23 haftalık gebeyim. Covid aşısını yaptırmalı mıyım bilmiyorum sizler ne yaptınız?
MercimekveAnnesi16 Melikem-91 doktorunuza sormanızı tavsiye ederim benimki hamileyken yaptırmanı önermiyorum emzirirken yaptırabilirsin demişti o yüzden yaptırmadım düşünmüyorum da suan için
bahtnurr1 Melikem-91 içerisinde ne olduğunu bilmediğim için yaptırmadım , aşı olanlar da tekrar virüs kapmaya başladı. Aşının 6 ay etkisi olduğunu söylüyorlar şimdide. Bebeğimi riske atmak istemedim belki doğumdan epey sonra yaptırırım
bahtnurr1 Melikem-91 26+1deyim valla dikkat ediyorum evden çıkmıyorum gerekmedikçe çarşıdan gelince de ellerimi yıkıyorum , maske hep yüzümde yani eşimede dikkat ettiriyorum
nvn-mutlu Melikem-91 anladım canım benimki önermedi mesela 🤷♀️ bende yaptırmadım doğumdan sonraya inşallah
Gzncsr Doktorum aşı olabilirsin dedi. 14. Haftadayım ben de. Daha doğuma çok var o kadar bekleyemeceğim için aşı olacağım ben de.