NaileKarakum zeytinkiz merhaba en son kontrolünüzde suyunuz nasıldı acaba. Bir de bebek gelişimi nasıldı. Doktor bana artık almamız gerekiyor dedi de.
zeytinkiz NaileKarakum En son 34+2 iken gittim haftasına göre gayet kılo boy yerinde herşey normal dedi. Nst ilk defa bağlandım sancı falan cıkmadı cok güzel 2 hafta sonra gelebilirsin dedi. 36+2 de yani çarşamba günü randevum. 48 cm 2502 kg Dı bebek en son 🤷
Gonul_enes NaileKarakum 6 eylulde alirim dedi biz 8 eulul istedik ozel gunumuz oldugu icin, zaten normal dogum tarihide 16 eylul, o vakte dururmu bilmem benim bebe, cumki abisiyle ablasi erken dogdular