Minigim24 ben tedavi sürecinde Bülent beye Enes beye ve Şahin beye gittim sadece aralarından Enes beyden memnun kalmıştım. Ama Kızıltepe merkeze biraz uzak diye merkezde evimin yakınında olsun istedim Bilal beyi çok ovmuslerdi gerçektende öyle mesela triodim yüksek çıkmış kokutmadan güzel şekilde anlatıyor ona gore doktora yönlendiriyor hitap şekli samimiyeti çok iyi ve dediğim gibi hastası Şahin beye göre daha az daha çok zaman ayırıyor hastalarına