Defnem07 Beş gündür covid pozitif bugun d dimer değeri ile ilgili bir şey okudum 1,72 yazıyor bende yAni bu değer 1720 mi bilenler yardımcı olabilir misiniz
gazetecianne Defnem07 ben covid geçirdiğim için takip ettirdim full 3-4 kez sonra bana kan sulandırıcı verdi iğne doktorum kanda yoğunluk var diye. Gebelikte de ayrıca bu değer yükseliyormuş
La_Liberte Defnem07 0-500 aralığındaysa sizinkinde bir problem görünmüyor. Zaten referans dışı olduğunda koyu yazar 😊
La_Liberte benim bu şekildeydi hamile değilim ben ama sormuştum yüksek çıkınca. Ferritin ile birlikte değerlendiriyoruz, ferritin de yüksek çıkarsa sıkıntı demişlerdi. Tabii ki en doğrusunu doktorunuz bilir.
La_Liberte Defnem07 sıkıntı yok gibi görünüyor ama mutlaka değerlerinizi doktora gösterin ki içiniz rahatlasın. Sizi yanlış yönlendirmek istemem 😊🙏🏻
Busy Defnem07 ben de covid geçirdim sonrasında değerim 1,5 çıktı. Doktor 10 günlük kan sulandırıcı iğne yazdı enox. Covid pıhtılaşma yapıyormuş cünkü
Serenz D dımerınız 1720 ise hıc vakıt kaybetmeden kan sulandırıcı ıgneler var clexane omı vurulun ama gebeseysenız doktprunuza dansııp vurun da bu degr goz ardı edılceek bj deger degil yanı
Serenz Defnem07 ıyı o zaman ıhmal etmeyin onu nar suyu zencefil da yerseniz oda kan sulandırır daha cabuk normale bıner o deger
Defnem07 Serenz bilmiyordum zencefil ve nar suyunu çok teşekkür ederim doktorum zencefili tüketebileceğini söylemişti kaynatıyorum limonla birlikte içiyorum nArı da denicem 🙏