Trendyoldan bebek bezi ve ıslak havlusu sipariş edicem. Annem sleepy 2 numaradan 60lı almış. Bende sleepy kullanmak istiyordum zaten ama numaraları normal bezlere göre daha küçük olduğunu duydum. Şimdi alacağım bezi 2 numara mı 3 numara mı almalıyım? 210 tane olandan sipariş versem çok mu gelir acaba artar mı? Islak havlu sleepy trendyoldan yorumlarına baktım şikayet baya fazlaydı kutusu patlamış kurumuş inceltilmiş vs vs.. sleppy ıslak mendilinden sipariş verip memnun kalan var mı birde çoklu alsam kurur mu?