Seda_nrr Ekim22 Ebebekte ki çalışan 1 numara tavsiye etti 1 numara aldım.Ürünler hakkında eğitim alıyorlar o yüzden güvendim :)
Gkc92 Ekim22 ben 1 numara aldım 210 lu prima premium care annem çok değil dedi ama bence fazla almışım😂😂
Pembepanterr Ekim22 erken doğum olursa o zaman eşiniz yada bir tanıdığınız bezi alır zaten acele etmeyin küvezde bez takıyorlar sizdende istiyorlar
bahtnurr1 Ekim22 o zaman 0 al aklında kalmasın devamında 1 alırsın. 2650 doğdu yeğenim 1 numara biraz büyük geldi 0 tam oldu