Jsnsjudhd Kızlar sezeryanda belden uyuşma olcak ya iğne yapıyorlar ya o uyusmayi kilona göre mi veriyorlar dozunu yani 🤔
Selin12- Jsnsjudhd ben olduğumda öyle bir şey duymadım kilo filan sorulmadı ve bildiğim kadarıyla standart zaten ama kişinin durumuna göre daha sonra arttirala biliyor diye duymuştum
bahtnurr1 Jsnsjudhd kiloya göre doz veriyordur bence yaa ilaçların etkileri aynı dozda verilse nasıl aynı etki beklensin
Anesanne Jsnsjudhd belden yapılan ilaç kiloya göre değil boya göre verilir. Anestezi uzmanı işlemi yaparken sorabilir boyunuzu veya ortalama bir doz yapabilir
Selin12- Jsnsjudhd inanki bilmiyorum en iyisi doktora sorup öğrenmek bence çünkü ben ikinci doğumumu sevk ile başka hastanede yaptım ve benim dosyamda yoktu orada bana sorulmadı kac kilosun diye
Seda_nrr Jsnsjudhd Gebelikte kilo kontrolü önemli çünkü.Eğer hızlı bi kilo artışı varsa şekere bakılıyor ilk önce şeker çıkmazssa kilo kontrolüne başlanması gerekiyor.