Tatilcimcime Doktor artık aşağıya tamamen oturmuş dedi.Günde çok kasılıyor karnım,nst girdik bugün hiç sancım çıkmadı benim gibi bu durumu yaşayan yada yaşamış olan var mıdır?
Oglununannesi Tatilcimcime benimde çok kasılmam var sürekli sertleşiyor karnım ama henüz nst ye girmedm hiç 32+3 üm
YaSeEeeee Tatilcimcime yaaa benim oğlum da çok kasılıyor en son 1 hafta önce kontrolümüz vardı herşey normal di bu sabah kendini vajinama doğru ittiğini fark ettim valla korkuyorum artık gelecek diye daha termine 12 gün var 🤔
TugcEsila Tatilcimcime ben 🖐ama kanal kapalı diyor bana canım.resmen vajinamn üstunde hareketlerini hissedyorm bazen dayanilmaz acı veriyor
ecemsuu Tatilcimcime hayır canım benim zaten servikal yemezliğim var bebegimde dogum halindeymii kafa aşagıda kasıgımda rikse atamam dedi normal karnımdan baktı
Duzenliozkan12 Benim 32 den beri erken doğum riskim var 2 cm acilmam var bebek aşağıda doktor eli kulağında bu hafta bile doğabilir dedi suan 34 haftaym