Merhabalar
10 gün önce 8,5 haftalık bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj oldum. Geçen gün kontrolüm vardı. Doktorum her şey yolu da bir cm kadar pıhtı var onu da atarsın dedi, henüz atamadım. Soğan kürü yapıp rahminin tamamen temizlendiği ve kolay hamile kaldığını söyleyenleri görüyorum. Sizler yaptınız mı? Önerirseniz yarın 15 günlük kür olarak başlamayı düşünüyorum.