Kubra16 Annesi gibi sabırsız olacak kızım dayanamadı 3 hafta daha 😍 29 temmuz günü yüksek tansiyon nedeniyle acil sezeryana alındım doktora sorduğum tek şey gelişimi nasıl diye çok şükür ki herşey yolundaydı 3kilo 50gr olarak doğdu sağlığı gelişimi çok şükür yerindeydi🙏
Firdevss167 Kubra16 maşallah 🙏🏻 Bende 5 agustosta yaptım spinal sezeryan doğum 38+5 4 kilo doğdu oğluşum sağlıklı olsun hepsi inşallah
Mom789 Oy masallah 35 haftada 3,5 kilo ne guzel beslenmis saglicakla gelmis kuzucuk. Ben 39da dogurdum 2,950 dogdu kiloyu sadece kendime almisim ben aburcubur yiyerek 😂🙈
Kubra16 Mom789 yoook😊 3kilo 50gr doğdu 3buçuk değil çok güdel beslemişim kızımı sağsalim aldım kucağıma darısı siz bekleyenlerin başına inşaallah🙏🙏
Kubra16 seydahafsa süt muz pekmez dondurma milkshake yaptım hergün içtim kaşarı peyniri yoğurdu eksik etmedim birde kuru yemiş çiğ badem ceviz ve fındık hepsi kızıma yaradı çok şükür 🙏😍