Kizlar dun nisanim gelmis doktorumu aradim haberdar ettim 37. Haftayla uyumlu bebeğim nisandan sonra ne zaman dogum olur acaba sizin ve cevrenizde varsa bildiginiz nisan gelmesinden sonra doguma giden ne kadar sonra benimde dogumum gerceklesir acaba kilosu boyu iyi dedi doktorum cok merak ediyorum bu konuyu