Ozgrrr Kızlar Allah bana 2.kızı nasip etti ama insanlar yine mi kız diyor nasıl tepki göstermeliyim. Başta doktor erkek dedi bizde erken davranıp erkek dediğimizde oh oh iyi dediler evet ayrı meyveden tatmak isterdim Allah böyle uygun görmüş.
373437 Ozgrrr size ne sizi ilgilendirmiyor siz kimsiniz de o tür insanlar bundan anlıyor maalesef .bende sinir oluyorum asla altta kalma
Ceydacetin Ozgrrr çok saçma ya benimde bir oğlum var allah biliyor kız çok istiyorun ilk oğlumdada hep kız istedim doktor geçen erkek gibi dedi yarın tekrar gidicem Allah tan gelene ne yapabiliriz herkes ne yoksa onu istiyor ama elden gelen bişey yok . Ben sırf kız olur diye biraz da 2. Ye hamile kaldım 🤭😂
Ozgrrr 373437 sizi ilgilendirmez desem iyi olur eşim de hayırlısı buymuş ne ağızlarını kapat dedi bnde erkek istiyordum unutmadım başta erkek deyince ama hayırlısı buymuş diyrum sağlıklı sıhhatli olsun da kızıma kız kardeş geliyo