19+4 hamileyim geçmeyen enfeksiyonla mücadele ediyorum. En son iki gün önce doktor soğuk algınlığı olduğu için ilaç verdi. Bugündür belim ağrıyor bir de sanki adet olacakmışım gibi bir ağrım var. Afedersiniz küçük tuvaletimi yaptım kahverengi gibi tedirgin oldum. Su da içen biriyim. Benim gibi olan var mı? Doktor 1 saatlik yolda çok kalabalık, haftaya ctesi en erken gidebilirim, devlet hastanesi desen anlamıyor. Ne yapacağım bilemedim.