Sabah post açmıştım boğaz ağrım var diye. Şimdi kendim bi karışım yaptım ama zararı olur mu bilemedim bakabilir misiniz? Ihlamur, 1 adet çubuk tarçın, 1 çay kaşığı top karabiber ve 3-4 tane karanfil attım kaynattım. Şimdi de bir bardağa aldım içine 1 çay kaşığı bal erittim ılıklaşmasını bekliyorum sıcağı gidince içeceğim. Bunlar birleşince bir sorun olur mu içeyim mi? Daha önce bu tarz çok birki çayı içmedim yararını zararını pek bilmiyorum hamileye zararı olur mu?