aksoy005 ah ahhh 2-3 hafta önce bende öyleydim hafif ateşim de çıkmıştı. 28. Haftamda falandım. Doktorum parol içebilirsin dedi ama bnm parola bile alerjim var. En son acilde buldum kendimi parol serum verdiler. Heryerim şişti🥺 daha da ağzıma ilaç sürmedim . Ihlaamur , tavuk suyuna çorba , bol su ve meyve tükettim. Hala öksürüyorum ara ara. Ama başka çözüm yok maalesef :( çok geçmiş olsun 🙏🏻