Durudefne61 Ben oksaparı 0,8 mg kullandığım için coraspin kullanamıyorum çünkü kanama olma riski çok yüksekmiş. Şu an anti faktör xa testlerinde referans değerindeyim ama doğumdan bir gün öncesine kadar kesemeyeceğim iğneyi. Ayrıca doğumdan sonraki 1 ay da kullanmaya devam edeceğim