Nidaaa28 gerinmenin zararı var mı bilmiyorum ama şuan 14 haftalığım iki gün önce koltukta otururken kollarımı enseme doğru götürdüm kendimi gerdim sabahdı uyanmaya çalışıyordum bir anda ağrı girdi kasıklarıma anında çığlık attım gerçekten inanılmaz bir agrı girdi geçmedi kendimi yere zor attım uzandm uyumuşum 1 saat kadar o gün gün içerisinde sürekli kasıgımda farklı bir agrı vardı geçti ertesi günü hiç doktora da sormadım öyle kaldı yani birdaha o hareketi asla yapmayacağım bilginiz olsun dikkat edin yine de