Mnkse Gamzeylul ben aldımm hafif şişti birazcıkta sancıdı ama genelde önerilmiyor ben almasam çatlardım 44 derece de 🤦🏼♀️
Gamzeylul Mnkse bende çatladım vallahi en fazla bu saate kadar bekleyebildim 😂 sıkıntı olmuyormuş yapılabilirmiş dedi doktor