yelzkyatepe Kızlar merhaba, 26 haftadayız. Ve karnımın üzerinde kırmızı kırmızı minik minik isilik tarzı şeyler çıktı ve tatlı tatlı kaşınıyor ? Böyle birşey yaşayan var mı ? Yada neden olduğuna dair fikri olan??
Elifhamzaefe yelzkyatepe alt ast testi istediler ilk karaciger enzimlerimmi yüksek diyede degilmiş sonuç sıcaktan 😀
Saripapatyam1 yelzkyatepe ısılık veya egzema olabilir ama çoğalırsa karaciğer enzimlerine baktır mutkala
Elifhamzaefe yelzkyatepe bende öyleyim oyüzden doktora herşeyi soruyorum normal olur öyle diyo 😂 yinede karaciger enzimlerime baktırmak istersen aile hekimleri alt ast testini yapıyo