Elifff25 Kızlar 33+4 üm grip atlattım öksürüğüm kaldı 3 kere dr gittim ama paroldan başka bişey vermediler , evde doğal yollarla geçirebileceğim tavsiye edebileceğiniz birşey varmı 😕
Nihal42- Elifff25 bende aynı durumdayım nane limon kaynatıp içiyorum. Çok sıkışırsam hastaneye gidip serum yaptırıcam