Twolittlebabies Kızlar detaylı ultrason için sizce 20. Hafta da gitmek mi iyi yoksa biraz daha bekleyip 22-23. Haftalarda mı gitmeliyiz siz kaçıncı haftanızda gitmiştiniz?
Rumrumrum Twolittlebabies bence 20. Hafta en ideali. Bende o haftada oldum doktoruma sordum biraz daha mı beklesek erkenmi acaba dedim hayır böylesi daha iyi dedi