2 gundur takip ediyorum bebek donmus zaten kasikalrda baski oluyor arada belimden kasiklarima dogru vuruyor ama duzensiz dikakte almiyorum doktorum artik haftalik gelmemi soyledi ama 2 gundur akintim degisti normalde beyaz akintiydi normal bi akinti son zamanlarda daha fazlada gelmesi normal ama 2 gundur renki ve gelme koyulugu degisti rengi acik yesile donuk ve fazla gelmeye basladi sizce acile gidip test yaptirmalimiyim enfeksiyon ve protein kacagi varmi yokmu diye