Papatya_38 Kızlar doğuma yaklaştıkça korku sarıyor , çatı muayenesi alttan muayeneden çok korkuyorum nasıl muayene ediyor doktor çok cam yakiyor mi kaçıncı haftada çatı muayenesi oldunuz
MehmetBarlasinAnnesi Papatya_38 aslında korkmani gerektiren bi durum yok bacaklarını iyice açıp poponu da biraz havaya kaldırıp derin nefes alırsan hiç sıkıntı yaşamazsın 3 gün hastanede yatıp günde 3 4 kez çatı muayenesi yaptıkları için baya tecrübelendim artık 🤦🏻♀️😀
Catlover Ben dün oldum 37+4 korkulacak bişey yok rahat ol kasma kendini zaten 10 saniyelik bir işlem aşırı bir ağrı acı hissetmedim
Kardeleen Bana da doktorum 37. Haftada çatı muayenesi yapıcaz dedi, ama çevremden çok erken bana sancım geldiğinde yapmıştı vb diyenler. Sizin çatı muayeneleriniz ne zaman oldu