Kızlar 30. Haftama girdim gebeliğin başından beri bir türlü geçmeyen idrar enfeksiyonum var 😔 ilk 4 ay bişey yiyip içemiyordum su içemediğim için başladı sanırım ama şuan elimde şişeyle geziyorum niye hala geçmiyor anlamadım. Kültüre baktık temiz çıktı 3 kez fitil 3 kez toz ilaç kullandım yok bana mısın demiyor. Akıntılarla başa çıkamıyorum artık günde 6 7 kez çamaşır değiştirilir mi 🤦♀️ çok dikkat ediyorum herşeye ama bu enfeksiyon beni yıprattı gerçekten bi öneriniz var mı uzun süreli enfeksiyonu olup geçenler neler yaptınız?