Sevtugm kantaron, gliserin,tatlı badem ve Yasemin yağını karıştırıp sürüyorum. 36. Haftadayım ve son 4 haftaıdr çatlaklar coştu 🤣 olacağı varsa oluyor ya ama devam etmek lazımmış doğum sonrasında ki toparlanma için de etkiliymiş ve sonrada sürmek gerekliymiş diye biliyorum