Hafsaramazan Syrnn bak iki güne dogurursun 😁😂😂bu postu açanlar iki gün sonra doğum hikayesi paylaşıyor 🤭Allah yardım etsin canım inşallah bı avazda dogurursun 🌷
Syrnn Hafsaramazan haha vallahi baktım her açan doğuruyor bende faydalanayım dedim Allah razı olsun canım hepimiz inşallah :)
Naz_65 @Syrnn seninle aynıyız valla benim bebeğimin de gelmeye niyeti yok gibi sancım da yok belirti de yok insan korkuyor ya
Syrnn Naz_65 yok devlete gidiyorum yapmıyorlarmış acile gelince sancın başlayınca duruma göre bakıyorlarmış önceden yapmıyorlar yani peki sen?
Crnbdk 38+2 hiç bir belirtim yok 🙄heyecan ve korku karışık beklemeye devam sadece bebek hareketleri çok azaldı sadece baskı şeklinde hissediyorum kontrolüm yarın , stres oluyorum hareketleri yüzünden
MehmetBarlasinAnnesi @Syrnn Günümüz aynı canım 5 gün önce nişanım geldi ve sancılarım vardı hastaneye gittim 2 cm açıklık varmış hemen yatırdılar doğum başladı dediler 3 cm oldu sonra 3 gece yatırdılar açılma hiç ilerlemedi sancilarimda azaldı taburcu oldum 2 gündür evdeyim bu çocuk resmen parmağında oynattı bizi dalga geçiyor biz ne yapalım teyzesi 😄😄😄