Havva1995 Cuma günü acil olarak sezeryana alındım bebeğim kuvezde duş ne zaman almalıyım yardımcı olun alsam dikişlere etki eder mi korkuyorum da ayağa zor kalkıyorum agrım çok doktora ulaşamadım soracaktım bilen varsa yazabilir mi
arife_shn Havva1995 bnde cuma günü sezeryan oldum dün duş aldım önce eczaneden su geçirmez yapışkan alıyorsunuz yaranın üzerindeki bandı dikkatlice çıkarıp o su geçirmez bandı hava almical şekilde yapıştıracaksınız sonra rahatça alabilirsiniz duşunuzu
yarenyucel Havva1995 korkma yarana hiç bişey olmaz güzel bakarsan çok güzel kurula duştan sonra peşine de saç kurutma makinesinin soğuk üfleyen tarafını tut 2 3 dk elinde gazlı bez varsa terleme yapmasın diye 1 hafta onu koy sezeryan yerine Allah’ın izniyle sıkıntısız atlatırsın ben de doğumdan sonra öyle yaptım doktorumun önermesiyle 1 haftadır sıkıntısız ilerliyorum çok şükür
3MelekAnnesi3 Havva1995 hemen alabilirsin etki etmez aksine duş al kurula daha hızlı iyileşir ve cabuk sütün gelir
Tugbamete Havva1995 canım su geçirmez bant yapıştırmış olmaları lazım yıkanabilirsin istediğin zaman ben hastaneden geldiğim gün yıkanmıştım hemen
Havva1995 arife_shn agrınız var mı ben çok kötüyüm yürüyemiyorum agrım çok hastanede yapıştırdılar ama işte agrım çok orası çok yanıyor
Kvsraykt Havva1995 su veçirmez band varsa zaten birşey olmaz hatta daha iyi gelir ağrılarınıza su insan rahatlıyor
arife_shn Havva1995 tabikide ağrımız olcak kolay deil ama çocuğumu faln rahat emzirebiliyorum kalkıp yürüyünce rahatlıyorum sızlıyo ama zamanla geçecek inşallah 🙏🏻
Havva1995 arife_shn benm çocuğum yanımda degil kuvezde olsaydo bende rahatlardım belki 😔 inşallah cıkar tez zamanda
Havva1995 yarenyucel inşallah ya duştan sonra bandı cıkarmayacam demi agrınız çok mu benm aşırı çok yürüyemiyorum
Havva1995 3MelekAnnesi3 inşallah benimde gelir sütüm yok cnkü agrım çok olunca çok kötüyüm bebek de kuvezde
Arenn dogum yaptgimin ertesi gun evde dus almistim ama hastaneden cikmadan su gecirmez bant yapistirttmistim dikisimin uatune dus alinca insan rahatliyor gogusler icinde iyi oluyor
yarenyucel Havva1995 benim bastım yoktu onun hakkında bi bilgim yok ilk 4 5 saat olan ağrıya kesinlikle dayanamayacak gibiydim ama ayaklandıktan sonrası çok şükür güzel geçti ağırlarım tabi ki oluyor ama hafif hafif bol su için sürekli yürümeye çalışın ağrıları bu şekilde atacağız hepimiz inşallah çok iyi olursunuz en kısa zamanda
Havva1995 Tugbamete tamam canm bende yıkanıyım agrım çok olunca korktum ayakta duramıyorum kesik yer yanıyor
Havva1995 Medilifegun maşallah bende alayıö agrım çok olunca korktum ayağa zor kalkıyorum ayakta duramıyorum
Tugbamete Havva1995 tabure koy oturarak rahat edebiliyorsan Allah razı olsun beni eşim yıkamıştı donumu bile çıkarmaya zorlanmıştım eşim yıkayınca çabuk bitmişti işim sende destek alabilirsin ağrılar malesef ki oluyor ama geçiyor 1 haftaya kalmadan