Rabia74 canım benim dikişlerim çok güzel birde ekip çok iyiydi çok güzel geçti birde çok çabuk bitti ameliyatım benim ilk sezeryanım 45 dk falan sürmüştü bu 30 dk da bitti anestezi uzmanı olsun hemşireler olsun çok iyiydi sonda yı bile ameliyathanede taktılar uyuşturduktan sonra gerisi sana kalıyor bol bol yürü sıvı tüket gerisi akıp geliyor emin ol korkma hiç göz açıp kapanana kadar geçiyor inşallah sağlıkla kucağına alırsın 🤲🤲